Klachtenprocedure

Klachten over onze webshop? Dat vinden wij vervelend om te horen, we helpen je graag!

Hoe kan ik een klacht over mijn product indienen?

Wij kunnen u het snelst van dienst zijn wanneer u contact opneemt met onze klantenservice via bestellingen@wereldvitaal.nl. Stuur uw ordernummer mee.

Hoe behandelen wij je klacht?

Ondanks dat wij uiterst zorgvuldig te werk gaan, kan het af en toe voorkomen dat er iets misgaat met een bestelling. Dat vinden wij erg vervelend. Daarom vragen we u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen indien u een klacht hebt. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Wij doen er alles aan om samen tot een goede oplossing te komen. Wij reageren binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht. U ontvangt van ons geen ontvangstbevestiging van een ingediende klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.